štvrtok 25. decembra 2014

Hejtujme Vianoce! To bars dobre!

Drahi ľudze, ja už davno nepisal totim narečim. Ale mam kvôli tomu špecifické dôvody. Tím peršim je slovo, co mi objavil včera večar. Tomu slovu hutorime žrenie. Idze o jedzene. Toto, co pchace do pisku, kedz sce lačne. Druhim dôvodom je to, že je čas Kračúna, teda čas radosci, vešelosci. Neška idzem pisac članok o hejteroch Vianoc. Poslednu dobu, me z nich lapa triaška vof rici a už nebirujem. Ani tomu svatemu!

No, ľudze dobre:

Vimenujme sebe pejc najvecej nenavidiacich veci, co ľudzom vadia počas Vianoc.

  1. Vianočne reklami su už vof obchodnich centroch dakedi od konca oktobra. To je strašne, ako nás šickich táto doba ničí!

Pozn. Aut.: Veru, mace absolutnu pravdu. Bo, to dajaki psichopat zos motorovou pilkou abo inou čvargou stoji po calom švece a chodzi za vama a hutori vam. „Pojdz neška do obchodného centra, inak umreš hroznou šmercou!“ Ja z vas lapim žoltu šmerc. Bo to nonstop mušice chodzic po sklepoch jak retardovani. Znace co, rucce fen do vodi a mišlice na to, jake su vianoce bars smutne a jak vam budze fajne! Kedz ne vam, ta mne hej.

  1. „Kedz moj Paľko nedostane noví Ajfón, nebudze me mac rad!“ hutori macir kamaratkam o svojom bars veľkom utrpeni.

Pozn. Aut.: No, ti glupa haňa! Ja inak neznam čom su na švece tak glupe, pošahane ľudze. Bodaj bi žehličku zožreli. Perša vec: Nemam nič proci Apple. Nemam s nim absolutne žiadnu skúsenosť a nebudzem zo sebe hrac zariteho linuxáka, co nema rad nič ine, lem pisanie prikazov do konzoli. Ale ja neznam zos jakeho dôvodu prišli ľudze na to, že apple je dajaki simbol pre bohatich ľudzi.

Druha vec: ti glupa tepša! No, to je važne tragedia na úrovni dobi neolitickej! Najprv sebe rozmaznaš dzeci, abi ci dali pokoj a neotravovali tvoju neskutočne charizmaticku osobnosť, co je priťažlivá asi jak zoschnute droždie a potom vreščiš jak zbešneta, že ce nebudu mac radzi. Znaš co, ti chandžo? Kedz uvidziš vof zrkadle svoj obraz a ten še neroztrepe, zavolaj opravara, bo dakdzej chiba.

  1. Kedz plne nakupne voziki su po obchodnich centrach a ľudze nakupuju šicko!

Pozn. Aut.: Mi, čechoslovaci (schvalne malim, hadam pochopice čom) mame taku bars dzivu vec. Kedz dakto ma veľo, mi mu mušime zavidzec a zo sebe robic chudakov. Už me nevitačajce, vi hovada božie! Naj sebe ľudze kupuju aj dzešec švine abo dvacec deka visočini. Šak to každeho osobna vec. No, tak nakupuju šicko. No a co? Plano vam? Vi už nemace, nad čim še rozčuľovac? Tak vežnice Krvave soneti a preložce ich do japončini!

  1. Kedz vof televizore idu spravi o tom, jak dakto ma problem zos žlčinikom a ľudze, co maju infarkt, jedza mastne jedla! To bars strašne!

Pozn. Aut.: Matko svata! Inak, kedz dakto dostane infarkt, očividne nerieši, co za žrenie sebe do pisku nasipe. Šicke bohové na švece, spasce me! Šak, kedz je dakto pňak, ta to jeho chiba. A sluchajce me, vi ceľata! Kto vam kaže patrec na televizor a kukac na tote duchaplne spravi? Šak, kedz vás u toho lapa triaška do rici, ta vipnice tu gutu! Dojima ma inak toten altruizmus, jak še strachujece, keľo ľudzi podochne jak patkane, dam vam čislo učtu, takoj učka še zachovajce jak altruisci! Matko rošvic!

  1. Co mam kupic svojim blizkim? Ja tak nemam rad Vianoce!

Pozn. Aut.: Ja bi mu kupil svinske lajno vof octe uvarene! To je najkrajši darček na švece. Pre živich i mrtvich bohov, to nemace ani kuščičko fantazie? Nemace ani kus rozumu vof totej krivej hlave? Kedz, neznace, co mace kupic svojim blizkim, asi ich nemace vobec absolutne radzi! Ta, co kebi sce vipili na ex liter ceplej borovički? Kedz na nich rucice obsah, to ich poteši!


Tak a teraz mi šicke napišce, že vi taki nesce! Že vam stači na Vianoce iba čerstvi sneh a pocit, že možece bic s milovanimi. Abo ešči dajaku inu mainstreamovu gebuzinu! (A hneď po tichto komentoch, pomažce šicke statusi, co sce davali na Facebook cali december.)

PS: Sledujce me i na facebooku, ľudze dobri!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára