piatok 24. februára 2017

Úprimný

V akej demokracii žijeme? Viete, ja som vysokoúprimný človek. Som taký úprimný, že som odvážny. Lebo odvaha sa rovná úprimnosť1.

Viete, ja, keď som bol malý, chodil v televízii seriál o chlapcovi, čo si mohol robiť všeličo. Raz podpálil susedom trávu na záhrade, potom sa im vymočil pred dvere a vždy mu to prešlo. Bol mojim veľkým vzorom, lebo bol úprimný. Úprimnosť nie je len o odvahe, ale aj o tom, že sa vymočím pred susedovým vchodom a sám sa tam označím. Však mu prejavujem nenávisť.

Žil som životom veľmi zaujímavým. Hoci som si nevážil sám seba, to je predsa nepotrebné. Treba byť úprimný. Mojim snom bolo jedneho chlapca zo sídliska kopnúť do zadku. Raz sme tak v lete išli po ulici a on mal biele nohavice. Ja som sa rozbehol a kopol som ho do rici. Jeho otec mi energicky vylepil. Nikto sa ma nezastal. Viete, úprimnosť je aj o tom, že ste na všetko sám.

Ďalší príbeh bol ten, že som rád páli drevo. Ale čo tak zapáliť les? Viete, ja mám veľmi rád, keď niekoho naštvem. Raz som podpálil les a hájnik prišiel k rodičom, že chce, aby zaplatili pokutu. Stačilo sa polroka túlať po meste, rodičia sa o mňa báli, tak mi odpustili všetko.

Lenže moja úprimnosť pokračovala. Mal som kamaráta, ktorý sa volal Tono a ten sa zaľúbil do jednej Simony. Ona však mala iného chlapca, ale Tono o tom nevedel. Ani neviete aké potešenie mi spôsobilo, keď som vycapil tú fotku na instagram a ukázal mu to. On plakal a ja som sa tešil radosťou, že aspoň 5 minút sa cítim ako úprimný chlap. Lebo úprimnosť je aj o slzách.

Tono sa so mnou prestal baviť a ja som ho za to nenávidel. Však mňa predsa každý musí zbožňovať, obdivovať. Ja som vodca partií2. Tono chodieval na kurz kreslenia, preto som mu zničil palety. Rodičia boli na prášky a hodili ma do polepšovne.

V polepšovni bola zábava. Vždy som niekoho zbil, zmrzačil alebo napľul len tak niekomu do ksichtu. Lenže jedného dňa prišli za deťmi rodičia a za mnou nikto. Plakal som asi celý deň. Ale nikomu som to nepriznal, pretože úprimnosť je o slzách. Ale nie o mojich3.

Tie deti som tak nenávidel, že som im požral všetky dobroty od rodičov, čo dostali. Bolo mi z toho celý týždeň zle, ale tie ich rozplakané tváre! Tá ich bezmocnosť mi niečo urobiť. Tak im treba.

Strednú školu som nedokončil, pretože som sa nenaučil gramatiku. Nikdy som nevedel písať diktáty a prepadával som zo slovíčok z angličtiny. Čo je angličtina? Ja som sa chcel naučiť nemecky, pretože som chcel čítať Mein Kampf. Ono, na tom Mein Kampfe nebolo nič zvláštne, ale aký je to motivačný bonus, keď človek mláti koho chce a ohradzuje sa tým, že „ale ja som nevedel, že Hitler je zlo.“4

Počas práce, keď som mal 22 rokov, spoznal som tam jedneho chlapca. On bol čerstvo po rozchode a ja som mu pripomínal jeho bývalú priateľku. Furt som sa na ňu pýtal a nechápal som, prečo nie sú v kontakte. A jedného dňa som mu ju priniesol. Obidovaja sa rozplakali, bolo im to nepríjemné, ale ja som šťastný blahom. Opäť som niekoho nahneval.

No, kto si ešte chce so mnou zmerať sily? Som predsa úprimný. Močím na všetky posvätné knihy sveta, titulujem sa ako novodobý Jan Palach, novodobá Johanka z Arku a nemám problém každému povedať do očí.

O 10 rokov: To vymrel celý svet, že sa so mnou nikto nechce baviť?

Pozn.aut.: Teším sa, že ste sa našli v článku. Len pokračujte v podobnej činnosti.

9 komentárov :

Subscribe To Our Newsletter

Sign Up Now To Get Free Pro Tutorials About Search Engine Optimization, Blogging Guide, Making Money Online, Giveaways and Much More. It's 100% Free!

We Hate Spam! Really, It's terrible and we never do it.

  1. Dobrý deň, dámy a páni.
    Vitajte u poskytovateľa finančných služieb NoviCap.

    Potrebujete naliehavý finančný prielom? Potrebujete pôžičku z rôznych dôvodov? NoviCap ponúka flexibilné možnosti pôžičiek prispôsobené vašim potrebám.

    NoviCap ponúka širokú škálu možností pôžičiek pre všetkých, ktorí potrebujú finančnú pomoc pri nízkych úrokových sadzbách 3%, či už ide o podnikateľský úver, osobný úver alebo pôžičku na lekárske účty, predplatný deň, financovanie zariadení, hypotekárny úver e.t.c. Táto služba je rýchla, bezpečná, spoľahlivá. Ak chcete získať viac informácií o ponuke pôžičky NoviCap, pošlite e-mail prostredníctvom || novicapserviceprovider@gmail.com || alebo napíšte nám na WhatsApp prostredníctvom: +31642117819

    O NOVICAPE
    NoviCap, založená v roku 2015, je jedným z najväčších trhov s úvermi na svete. Mnoho ľudí, najmä majiteľov firiem, využíva bezplatnú online službu NoviCap na nájdenie financovania prehliadaním viacerých úverových produktov z našich rozsiahlych sieťových úverových programov. NoviCap poskytuje financovanie rýchlym, flexibilným a transparentným spôsobom a zároveň ponúka profesionálnym investorom príležitosť investovať do krátkodobého majetku s nadpriemerným výnosom.

    Sme veľmi rýchli, dôveryhodní a spoľahliví a môžete si požičať od 1 000 EUR do 50 miliónov EUR. NoviCap je tou pravou spoločnosťou, ktorá vás kontaktovať, ak potrebujete naliehavú pôžičku.

    Už nemusíte strácať čas pokusom o pôžičku od iných finančných inštitúcií alebo stresujúcich návštev bánk. Naša služba je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni - môžete získať pôžičku a dokončiť svoje transakcie kedykoľvek a kdekoľvek ich potrebujete.

    Poskytujeme pôžičky svetovej triedy 24 hodín. Pre otázky / otázky? - Poslať e-mail na || novicapserviceprovider@gmail.com || Napíšte nám na WhatsApp prostredníctvom: +31642117819

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, dámy a páni.
    Moje meno je Susan Benson, som požičiavateľ pôžičiek a tiež finančný konzultant. Ak potrebujete finančnú stabilitu, som tou pravou osobou, ktorú môžete kontaktovať, nielen požičiavam peniaze, ale aj každému poskytujem finančné poradenstvo. Mojou najvyššou prioritou je vaša finančná stabilita, neváhajte ma informovať a ja budem k vašim službám 24 hodín.

    Ak naliehavo potrebujete finančné posilnenie, som tou pravou osobou, ktorú môžete kontaktovať, poskytujem všetky druhy pôžičiek, či už ide o osobný úver, komerčné pôžičky alebo potrebujete pôžičku z akýchkoľvek iných dôvodov, odporučím vám kontaktovať môj firma prostredníctvom e-mailu: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com alebo napíšte mi správu priamo na WhatsApp cez: +447903159998} a okamžite dostanete odpoveď.

    Moja firma je komplexná spoločnosť poskytujúca finančné služby, ktorá sa zaviazala pomôcť vám zlepšiť váš dlhodobý finančný úspech.

    Funkcie a výhody;
    ✓ O úver môžete požiadať kedykoľvek a kdekoľvek.
    ✓ Môžete si požičať od 1 000 do 20 miliónov EUR.
    ✓ Získajte pôžičku do 24 hodín.
    ✓ Značná úroková sadzba 3,0%.
    ✓ Máte možnosť zvoliť si dátum splatnosti, a to buď týždenne, mesačne alebo ročne po dobu 1-30 rokov.
    ✓ Jednoduchá online aplikácia.
    ✓ Prispôsobené poradenstvo a odborné znalosti.
    √ Finančné poradenstvo.

    Bolo pre vás také ťažké získať pôžičku od miestnych bánk alebo iných finančných inštitúcií? A obávali ste sa, že nebudete môcť získať pôžičku? už sa nemusíte báť, pretože moja spoločnosť pomohla mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktoré čelia finančným problémom na celom svete. Keď sa u nás uchádzate, žiadate u dôveryhodnej spoločnosti, ktorá sa stará o vaše potreby financovania. O celý proces sa postaráte.

    Ak chcete získať ďalšie informácie o našej ponuke pôžičiek, láskavo nám pošlite svoju žiadosť o úver prostredníctvom:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Pokiaľ ide o financovanie, práve teraz sme tou najlepšou možnosťou. Nerobte chybu, že nás ignorujete, kontaktujte nás a začnite.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bývam v Holandsku a som dnes šťastná žena? Ja som si povedal, že každý veriteľ, ktorý by mohol zmeniť môj život a život mojej rodiny, doporučím im každú osobu, ktorá hľadá pôžičku. Ak potrebujete pôžičku a ste si stopercentne istí, že pôžičku splatíte, kontaktujte ich a povedzte im, že sa na vás obrátila pani Fayeová. sabinhelps@gmail.com alebo jej odkaz na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý deň, dámy a páni.
    Moje meno je Susan Benson, som požičiavateľ pôžičiek a tiež finančný konzultant. Ak potrebujete finančnú pomoc, som tou pravou osobou, ktorú môžete kontaktovať, každému tiež poskytnem finančné poradenstvo. Mojou najvyššou prioritou je vaša finančná stabilita, neváhajte ma informovať a ja vám budem slúžiť.

    Akútne potrebujete finančné posilnenie, odporučím vám kontaktovať moju spoločnosť. Poskytujeme všetky druhy úverových služieb. Môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com alebo napíšte mi správu priamo na WhatsApp cez: +447903159998 a okamžite dostanete odpoveď.

    Sme komplexná spoločnosť poskytujúca finančné služby a sme odhodlaní pomôcť vám zlepšiť vaše dlhodobé a krátkodobé finančné ciele.

    Funkcie a výhody;
    * O úver môžete požiadať kedykoľvek a kdekoľvek.
    * Môžete si požičať až 20 miliónov eur.
    * Dostaňte pôžičku do 24 hodín.
    * Značná úroková sadzba 3,0%.
    * Máte možnosť zvoliť si dátum splatnosti, a to buď týždenne,
       mesačne alebo ročne po dobu 1-30 rokov.
    * Jednoduchá online aplikácia.
    * Prispôsobené poradenstvo a odborné znalosti.
    * Finančné poradenstvo.

    a; Ak je pre vás ťažké získať pôžičku od miestnych bánk alebo iných finančných ústavov, z dôvodov, ktoré sú pre vás najlepšie známe, napíšte nám, pomôžeme vám s pôžičkou. Pomohli sme mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktoré čelia finančným problémom na celom svete. Keď sa u nás uchádzate, žiadate u dôveryhodnej spoločnosti, ktorá sa stará o vaše potreby financovania. O celý proces sa postaráte.

    Ak chcete získať ďalšie informácie o našej ponuke pôžičiek, láskavo nám pošlite svoju žiadosť o úver prostredníctvom:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com OR;
    WhatsApp: +447903159998

    Pokiaľ ide o požičiavanie peňazí a finančné poradenstvo, sme tou najlepšou spoločnosťou, na ktorú sa môžete obrátiť práve teraz. Nerobte chybu, že nás ignorujete, kontaktujte nás a začnite.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojte všetci, dnes som veľmi nadšený. Videl som komentáre od ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com a potom som sa rozhodol prihlásiť sa na základe ich odporúčaní. Pred niekoľkými hodinami som potvrdil celkom 10 000 EUR, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Toto je skutočne skvelá správa a radím každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby mohol podať žiadosť prostredníctvom e-mailu: sabinhelps@gmail.com alebo čo je na čísle +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Our proposed offer for clients in the new year is positive and total commitment, so working with us gives you maximum assurance of getting funded for we have an A+ rating in financing. Frank Loan Services (FLS) over the years has been highly rated as one of the best online companies with a cheaper interest rate. If you are in need of financing, don’t hesitate to contact us through phone (+1-713-389-6778) or E-mail: k.frankloans@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Môj úver na auto v hodnote 23 000 eur bol práve vložený na môj účet, veľmi pekne ďakujem spoločnosti LAPO MICRO FINANCE. Budem hovoriť o vašich službách s ľuďmi v mojom okolí, ktorí potrebujú pôžičku alebo finančnú pomoc, pretože na mňa urobila dojem vaša rýchla odpoveď. hej, chlapci, ak potrebujete pôžičku, neváhajte kontaktovať zákonného veriteľa so 100% zárukou: e-mail: lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojte všetci, prišiel som o peniaze toľkým spoločnostiam, ktoré tvrdili, že sú skutočnými poskytovateľmi pôžičiek, ale všetko moje úsilie bolo márne, prišiel som o viac ako 35 000 eur pre falošných poskytovateľov pôžičiek, o ktorých tvrdia, že sú tým, čím nie sú. Kým ma môj priateľ nezoznámil so správnym veriteľom, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku, bez obáv, aby ich kontaktoval e-mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Volám sa Kersten Dieter, dnes som veľmi šťastný, keď som dostal svoju pôžičku vo výške 7 000 eur od správy majetku sabinhelps, môžete kontaktovať agentku Karin Sabine sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp +1 (689) 247 6462 pre podrobnejšie informácie o tom, ako získajte svoju pôžičku, nezabudnite jej povedať, že vás odporúčam

    OdpovedaťOdstrániť