streda 20. novembra 2013

Moj prispevok do brava (bez diakritiky)

Draha redakcia, 

musim Vas kontaktovat pretoze dnesneho dna sa udiala v mojom zivote velka zivotna etapa.Z nicoho nic si len tak pracujem a nastavujem postgresql a zrazu mi pride necakana sprava, ktora zmenila moj zivot. Ponukam Vam uryvky toho v silnociernej farbe, ktorej hovorime na slovensku bold.

Uz to chcem dlho povedat Klingacik, kebyze nie som zadana, i sexualne zneuzivanie by som od teba brala :D :D :Dteeth_smile.gif, vyzeras k nakusnutiu


viete, mna to hrozne trapi, lebo co mam robit? Predsa len, pre mna je vztah posvatnou zalezitostou, nieco ako porovnanie jezisa k apostolom v biblii. Ja skutocne cakam na tu pravu (aj lavu a aj strednu) a nerad by som svoj zivot vymenil za kusok potechy na lozi. 

Ja Vam sa priznam, ze netusim ako ta dama vyzera, naviac oslovuje ma mojim nickname a ani nie titulom, ktory mi pravom nalezi, teda pan magister. Prezradte mi, co ma robit moja cista a neposkvrnena dusa. 

Rad by som jej poskytol nejake slova utechy v kaplnke apostola svateho Marka. Predsa len, ona je zadana a rada by si chcela uzit so mnou. Je velmi lichotive, ak o vas prejavi zaujem nejaka zadana bzdocha, ale ja taky nie som. Predsa len, ja som skor priviazany k nehe a poteche duse. 

Myslite si, ze by Ste mi mohli pomoct, co robit? Alebo sa s nou mam proste sfleku vyspat, lebo tak to robia dobri a slusni chlapci.  Posielam Vam jej fotografiu, aby Ste mi dali podnetu k nejakej nevere, ak by mala prist, 


(viete, nechcem byt nezdvorily, ale nechcel by som sa s nou bozkavat po cesnakovom obede)

s uctou 

martin z klastora

1 komentár :

Subscribe To Our Newsletter

Sign Up Now To Get Free Pro Tutorials About Search Engine Optimization, Blogging Guide, Making Money Online, Giveaways and Much More. It's 100% Free!

We Hate Spam! Really, It's terrible and we never do it.

  1. Môj úver na auto v hodnote 23 000 eur bol práve vložený na môj účet, veľmi pekne ďakujem spoločnosti LAPO MICRO FINANCE. Budem hovoriť o vašich službách s ľuďmi v mojom okolí, ktorí potrebujú pôžičku alebo finančnú pomoc, pretože na mňa urobila dojem vaša rýchla odpoveď. hej, chlapci, ak potrebujete pôžičku, neváhajte kontaktovať zákonného veriteľa so 100% zárukou: e-mail: lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť