nedeľa 5. januára 2014

Romantik Diego

Charizma sa nedá naučiť, ani získať výhrou v nejakej hre. Človek sa s tým musí narodiť. Podaktorým ľuďom ale čosi také nevyhovuje a neustále skúšajú. Majú komplex osobnosti (alebo aj kult osobnosti) a potrebujú sa na niečo hrať. Skrátka a dobre, životné skúsenosti zakomplexovaných ľudí by si zaslúžili hotovú bibliu. Spoznal som vo svojom živote jedného zakomplexovaného egohoniča. Nasledujúce riadky budú venované tejto chrabrej osobnosti. Bez neho by svet nikdy nespoznal toľkú múdrosť, príťažlivosť a chorobnú lásku k životu.

Nazvime si nejako to mulo. Povedzme, že tento oťapenec sa volal Diego Juán Gunár.

Diego Juán Gunár sa objavoval nejaký čas v pražskej krčme Na staré Mělnické. Inak, ak máte chuť zažiť nečakané, odporúčam vrelo ten podnik. Čašníčka je tam na prášky a Diego tam tuším chodí tiež. Budem ale o ňom písať v minulom čase, lebo už ho nikdy nechcem stretnúť. Ja by som sa radšej s nejakou slečnou váľal po posteli ako stretával takého egohoniča.

Jedného dňa šiel na svoju obľúbenú porciu jedla. Chevalier (čítaj francúzsky ševaliér) si všimol slečnu ako obeduje. Jedla polievku a on pochopil, že na tej by sa dobre honilo ego. „Musím ju mať!“ mľaskal pohľadom. Ruky mal vo vreckách, masy vlastné, zuby škaredé a oči už dávno stratili to kúzlo, aké oči u iných ľudí majú. Utekal na WC, lebo tam sa rozdeľovalo potomstvo človeka.

Vošiel do ženskej toalety, vytrhol dvere a hľadal pisoáre. Tam mu čašníčka vykríkla hrdým hlasom nositeľa fantóma z opery, že moment. Vzal si jej ruž na umývadle a písal na zrkadlo postup ako na ženu. Začne tým, že bude pozorný, potom ju chytí za čungu a povie jej nejaké verše svojho obľúbeného básnika. Keď zaberie, erotika príde sama.

Namaľoval si pery na gambe, bo praskali, chytil sa za rozkrok a zjapal Tichú noc.

Slečna jedla, pozerala von oblokom a čakala na to, aby mohla zaplatiť. Ibaže charizmatická duša čašničky riešila iné biologické aspekty, keď kričala moment.

Mladý junák si sadol oproti dáme. Ona sa na neho usmiala a rada by vedela dôvod, prečo si sadol. Jeho prvé slová boli značné, ktoré by potešili každú ženu.

„No, čo tak pozeráš?“ riekol Diego a pohladkal sa vo vlasoch.

Dievča sa zachichotalo a pomyslelo si. „Kriste Pane Bože, na kríži ukrižovaný, zbičovaný, zabitý, do neba povolaný! To čo je za druk?“

Poznáte tie trápne chvíle, keď zrazu neviete, čo povedať? Diego aj na toto mal fígeľ. Vytiahol cigarety, strčil si ich do gamby a zapálil. Dievča bolo oparené dychom a začalo jej to byť nepríjemné.

„Nevadí, keď ti budem fajčiť do žrádla?“ riekol poetickým hlasom.

„Na to sa pýtate už trochu neskoro. A neviem odkedy sme si potykali.“ poznamenala dáma.

Keby ste videli jeho obličaj naplnený blahom, asi by ste sa pozvracali. Pomyslel si teda, a teraz je moja.

„Ja som chlapec, s ktorým je za každým za dobre. Preto si aj s každým tykám. Ako sa voláš, ty múmia?“ spýtal sa jej chlapec a slintal.

„Nebudem sa s vami baviť. Len čakám kde je tá čašníčka.“ slečna z pochopiteľného dôvodu začala byť mierne vytočená.

„Joj, čašníčka je na WC. Tam som ju tak oprel, až sa doska zlomila. Tak dobre jej bolo, že sa ešte len z toho spamätáva. Vieš, mne žiadna neodolá. Mohol by som mať každú!“ riekol chrabrým úsmevom.

„Gratulujem.“ poznamenala slečna. Ja neviem prečo, ale keď sa na neho pozrela, mala pocit, že jej pripomína Čiernu baču.

„Aj teba budem mať. Chceš fajku?“ spýtal sa jej.

Slečna to už nevydržala. Vzala komusi inému pivo zo stola a naliala mu to tam. On skuvíňal radosťou, štekal ako mača a bol viac nabudený a túžil po obludnom sexe.

„Prečo nechceš sex? Však dobre ti bude! A nepozeraj sa na mňa tak, ja viem, že by si si ho rada dopriala.“ riekol tento egohonič.

Ja neviem prečo, ale podaktorí ľudia majú taký krásny dar učiť druhých ľudí frigiditu pre pokročilých.

„Pretože ja túžim len po duši. Som mníška.“ povedala po tichu.

„Ale to nie je od teba pekné. To preto, lebo si ešte so mnou nemala sex.“ hladkal si stehno a myslel na to ako vystupuje v Repete.

„A bozkávať sa vieš?“ opýtal sa jej.

Slečna mlčala. Prišla k baru, dala tam peniaze a chystala sa odísť. Diego sa za ňou rozbehol a v mokrom rozkroku vyzeral priam inšpirujúco, spontánne a zvodne.

„Musím ti povedať, že máš krásny úsmev!“ riekol po tom a začal si sťahovať gate. Slečna trielila ku električke.

On rozmýšľal o tom, kde ona zrobila chybu. Povedal si, že utečie za ňou. Ak mu ona povie, kde spravil chybu, porozmýšľa jej dať druhú šancu. „Predsa nechápem ako ma mohla stratiť! Ja som predsa niekto! Tým som si istý! Ja neprehrávam.“ búrilo sa jeho telo.

Ako tak maestro utekal za ňou, zrazilo ho auto.


Nuž, príliš istých ľudí sú plné cintoríne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára