piatok 31. januára 2014

IT guru

Je čas sa vám zdôveriť s tým ako trpia mladí chlapci skúšajúc uspieť v IT sviete. Informatika je niekedy nad ich sily a občas si potrebujú uľaviť.

1. Vypočuté v metre:

A: Máme toho v práci veľa. Nevieš si ani predstaviť koľko.
B: A čo sa deje?
A: Napríklad dnes. Máme v práci počítač od roku 2000. Nainšalovali sme tam XP. Zapol som počítač po desiatich rokoch.
B: A čo tam je? Dajaké citlivé dáta?
A: To neviem, chcel som ho len rozbehať.
B: A čo ďalej?
A: Pustil som updaty a zhorel hardisk.

2. Ambiciózny hacker:

A: Dnes som sa rozhodol, že hacknem foursquare.
B: A to už ako?
A: Mám svoje metódy, čo neprezrádzam nikomu.
B: A prečo chceš hacknúť foursquare?
A: Nepáči sa mi, čo tam má za moje údaje.
B: Veď tam nemusíš nič dávať. Nikto ťa nenúti.
A: To je síce pravda, ale sľúbil som frajerke, že sa všade checknem, aby vedela kde som.
B: A keď to hackneš, tak čo?
A: To sa so mnou asi rozíde.

3. Najlepší programátor pod slnkom.

A: Ja som už spravil v programovaní hrozne veľa.
B: Počúvam.
A: Napísal som osemstranový skript.
B: Fíha. A čo tam bolo? Striháš tam video alebo čo robíš?
A: Prepojil som databázu s aplikáciou.
B: Veď to sú tri riadky.

4. Lukratívne prenášanie súborov

A: Aký je rozdiel medzi SSH a FTP?
B: No, SSH je chránené a FTP je nechránené.
A: A to ako?
B: Do SSH sa musíš hlasiť cez heslo. Do FTP nie.
A: Isto?
B: Jasné, veď, čo za debil používa FTP na prenosy?

5. Najvýznamnejší kóder v histórii webových stránok?

A: Ty si si dal do životopisu, že ovládaš HTML?
B: A čo je na tom?
A: Však HTML vie každý.
B: Moja babka ho napríklad nevie. Za to má lepšie kvality, vie upiecť úžasné makové buchty.
A: Ale HTML vie fakt každý. Sa zosmiešníš.
B: Ok, čo je to DIV?
A: Neviem, ja také dristy neriešim. MS Word to za mňa zvládne.

6. SQL administrátor (pri pracovnom pohovore.)

A: Tak ktorému SQL ste sa venovali vo vašej praxi a čo ste robili?
B: Jak ktorému? Však SQL je jeden.
A: No jazyk áno. Nám skôr ide o prostredie.
B: Selecty sa predsa všade píšu rovnako.
A: Nám ale nejde o syntax jazyka, ale o zálohy, práva a podobne.
B: Ale ja viem prepojiť dve tabuľky!
A: Ja aj desať, ale nás skutočne zaujíma Grant a podobne.
B: A viete urobiť Select?
A: Tak ktoré prostredie? MySQL? MSSQL? PostgreSQL? Čo ste robili?
C: Hral bulancov.

7. Opäť z pracovného pohovoru. Teraz o portoch.

A: Bavíme sa o portoch.
B: Dobre.
A: Na akom porte bežia bežné služby ako HTTP, SSH, FTP, pošta a tak?
B: Čo je to port?
A: Príjimame vás.

8. O linuxovom guru.

A: Linux nepotrebuje GUI.
B: To sa nedá tak povedať. Záleží na to, k čomu používaš. Predsa len púšťať si film z konzoly mi príde divné.
A: Ale ja viem príkazami všetko.
B: Ale však podstata linuxu je dakde inde ako sa chváliť, že viem napísať skript na spláchovanie záchodu.
A: Ten som sa ešte nenaučil.
B: Ty si ešte nepočul o smart budároch?
A: V akom jazyku je to smartWC písané?

9: Informačná bezpečnosť.

A: Open Source nemá vyriešenú informačnú bezpečnosť.
B: A to si na to ako prišiel?
A: Nainštaloval som si squirrel mail.
B: A kde?
A: No doma. A furt mi chodí hrozne veľa spamov.
B: Tak si doťahaj nejakú antispamovú ochranu.
A: Také na to neexistuje.
B: Ako to že nie? Však každý mailový server má niečo také.
A: Ale ja to nemám ako server.
B: A ako to máš?
A: Hostingová spoločnosť beží na squirell maily. Sú to debili.
B: Prečo?
A: Lebo Peťo!
B: To je dakto z rodiny?
A: Proste chodí mi do toho ich mailu, čo mám od nich veľa spamov!
B: A nie je to tým, že ty máš všade po internete povešaný svoj email a ešte aj so zavínačom?
A: To s tým nesúvisí!

10. O človeku, čo nenávidel linuxy.

A: Linux je strašná sračka.
B: Prečo?
A: Nič sa tam nedá robiť!
B: Čo je to nič?
A: No nič. Ani prehrať mp3 na winampe!
B: Veď sú iné alternatívy.
A: No to je presne to. Linux je alternatívny ako jeho užívatelia.
B: Čože?
A: Každý, kto beží na linuxe je divný.
B: A v čom?
A: Napríklad, chodíš na pivo?
B: No jasné.
A: Tak si divný. Keby si nebol linuxák, bol by si abstinent!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára