piatok 10. augusta 2012

MHD láska

Minule som šiel domov v autobuse a dvaja. Ja neviem prečo, ale furt stretnem nejaký pár, ktorý je mešuge. Ale nie nejak tak normálne, ale úplné psycho. No, chalan, dievča, hadali sa. Jeden druheho podviedol a už ani neviem, čo ta bolo. A potom dakto z nich zapotí "ale nevera je problém oboch". Ja som myslel, že dostanem mŕtvicu z nich. A potom nastúpil jeden starší pár. Dedko a babka, držali sa za ruky. A najkrajšie na tom bolo, že jeden z tej čarokrásnej dvojice vypotili, "no a tak by si chcel skončiť? ja si chcem užívať, pokiaš nebudem jak oni." Ten starší pár, pán sa na neho pozrel a povedal im, "môžem vám povedať, že mi je vás strašne ľúto. Pretože tam kde ste vy, som nebol ani ked som sa ucil čítať." Ja som musel vystúpiť z autobusu, tak som sa smial.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára