utorok 22. septembra 2015

Romantická báseň

Včera mi písal orangután,
či mi môže zjesť vši.
Vraj mi hľadí do výstrihu
a chce hladkať moje roztúžené uši.

Asi ma miluje
a to ja chcem.
Ale baliť jeho kamaráta,
to je môj sen.

Keď sa o mňa chlapi bijú,
keď odídu do Afriky
a dostanú kvôli mne maláriu,

to presne ja chcem,
to je môj roztúžený sen.

Predstavím sa vám:

Okrem toho, že som plesnivá,
ja skutočne hnijem za živa.
To sú moje kvality,
vymením ich za kvantity.

Preto chcem, aby všetci po mne išli,
uspokoja ma aj jehovisti.

Žiaden chlap mi nebude dobrý,
iba John Rambo.
Som harpia, špina, zmija, potvora, sviňa, hétera,
rada vám chlapov, rada ich provokujem,

sľubujem sex svojou neskutočnou sambou
a potom ich odkopnem, lebo mi to tak dobre robí.


Ref:

Prečo ma žraloky nepožrali,
však ja chcem byť žiadaná.
Frajerov by som mala aj za maku,
ale byť zadaná?

To by som prišla o fanklub,
kde sa rúbu do partie kosti,
aby sa zaľúbili mojej hrdosti.

Bučím nehou,
voniam ako tchor
a milujem sa ako aligátor.

Napíš mi na toto číslo,
pôjdeme spolu venčiť sysľou.


PS: Ja chcem dieťatko!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára