piatok 13. marca 2015

Vyznanie srdcom

Vždy, keď vidím tvoje čierne pery,
mám chuť pozerať novú časť televízneho seriálu
Derrick.

Zvraciam dvakrát denne,
mäso, starú sviečkovú, smotanu a knedle.

Moje srdce urobilo bum,
keď videlo tvoje oči.

Lejem do seba rum,
pivo a šaraticu,

v dedine robia zo mňa pobehlicu.

To preto, že milujem tvoje telo,
ohňom túžim po ňom.

Viem, že chceš hrať leporelo,
ale pochop ty si žena a ja,
muž som.

Chcem mať niečo s tebou,
ako muž a žena,
aj keď nebudeme mať peniaze,
nažerme sa kusmi sena.

Buďme ako králiky,
milujme sa ako motyky.
Vždy som chcel tvoje telo,
len ono voľajako splesnivelo.

Ale i preto,
ľúbim tvoj deň,
i moju noc.

Splň mi sen,
buď túžbou mojou.
A každučký deň,
mi nechaj polhodinu pri telke,

pretože pôjde Derrick.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára