streda 12. februára 2014

Rady na zbalenie ženy

Moje srdce sa naplnilo čímsi tajomným, voňavým a láskavým. Dokázal som to! Ja som to naozaj dokázal! V mojej hrudi zazneli hlasy opery vo svojom prednese sovietským mohutným hurá! Ja som prišiel na to ako baliť ženy! Už mi žiadna neodolá a som lámač ženských sŕdc! Som taký spokojný, že neviem ako mi je dobre. Mládenci, šarvanci a chlapčiská! Dôverujte mi, lebo týchto 5 bodov zaručene zaberá! Posadajte si, zahoďte The Secret (tam sú aj tak hovadiny) a dôverujte mojim slovám! Ako na ženy?

1. Skúste ju zaujať!

Čo teda robiť? Ako postupovať? Povedzme, že je pri vás žena, ktorá do vášho srdca vštiepila lásku. Hrozne ju chcete a čo urobiť? Áno, prvý krok je ju zaujať. Skrátka a dobre, musíte urobiť niečo, aby si vás všimla. I preto, vyjdite na poschodový blok s práčkou a šmarte ju dole! Povedzme, že sa vám páči Fatima. Prídite k nej, šmarte jej úsmev do gamby a povedzte jej, nech počká na prekvapenie. Potom sa vyšplháte hore na strechu obrovského poschodového baráku. Vezmite do rúk centrofixku a napíšte na práčku slová nehy, úcty a kultúry. Skrátka a dobre, napíšte tieto slová odvahy. „Fatima, pre teba! Odo mňa!“ A hoďte tento architektonický zázrak dole. (Rada pre pokročilých, skúste trafiť inde ako ona stojí.) Však ktorá žena by nepocítila to kúzlo lásky, keby vedľa nej spadla práčka z ôsmeho poschodia? A ešte k tomu váš rukopis?

2. Rozosmievajte ju!

Nie je krajšie na chlapovi ako, keď vie ženu rozosmiať? Lež ako? Otázka, ktorá si pýta odpovede od samotnej Kamasútry! Existuje obrovské množstvo spôsobov rozosmiatia! Najdôlejžitejšia technika v rozosmievaní je zmysel pre humor. Ak máte zmysel pre humor, vyhrali ste! (3:2 po nájazdoch.) Ak nemáte zmysel pre humor, choďte si kúpiť do obchodu fľašku vychladeného jabčáku a zapite tým žihľavový list.

Rozosmiať ženu je hrozne veľké umenie. Poviem vám ako to urobiť! Vezmite ženu na večeru do romantického prostredia. (WC zariadenie u Ďurka.) Počúvajte hudbu lásky, zapáľte sviečku a nechávajte sa ovievať vôňou jej vlasov. Cítite to? Potom vám donesú polievku a druhé jedlo. Vtedy to príde! Začnite hlasno mľaskať ako nejaké divé prasa. To je zaručený postup ako ju rozosmiať. Ktorú ženu by neroznežnilo a nerozosmialo, keby večerala U Ďurka a počula vaše telesné prejavy a la Vrešťan bambusový.

3. Rozmáznavajte ju!

Žiadna žena nemá rada kvety! Chápete to? Kvety aj tak smrdia po kyanide a už sa ani nehodia. Dnešné ženy podľa výskumu „Však mi poraďte“ potrebujú reálne veci. Skrátka a dobre, dohodnite si s ňou rande niekde v železiarstve, v zelovoci, pri tescu, v náraďovni, u otca v garáži. Pred rande si zoberte svoj ruksak. Doň vložíte nejakú šmakotu. Napríklad rozmrazovač, motorový olej, uhlie na zimu, nemŕznucu zmes (na sex s citrónovou príchuťou), dláto, kliešte, metlu, imbusáky a tak. Skrátka a dobre, nie je krajšia radosť pre ženu ako, keď sa stretnete pred železiarstvom a namiesto pusy jej podáte motorový olej so slovami. „Kiežby si voňala ako toto!“ Ktorá by odolala?

4. Počúvajte ju!

Veľmi veľa žien sa sťažuje na to, že chlapi sú hnusné svine majúc len obrovskú túžbu po slove koitus. Ževraj nechcú ženy počúvať! A vy preto musíte nad nimi vyhrať! Budete počúvať všetko, nielen ženu. Musíte počúvať všetko okolo! Napríklad.

Predstavte si, že dáma vášho srdca sa vám zdôveruje s osobnými a citlivými vecami. Vy namiesto toho, aby ste ju objali, poskytli jej dôveru, musíte zariadiť iné veci. Skrátka a dobre, povedzme, že sa rozplače, lebo ja neviem, v detstve boli k nej zlí a chce, aby ste ju brali takú, aká je, urobte následovné. Začnite slovami: „Čo na mňa tak kukáš ty múmia! Ja som ťa nepočúval, lebo počúvam zvuky prírody a chránim ťa! Čo ak by prišla morská hydra a zožrala ťa? Toto by si chcela?“ Ona sa vám vrhne do náručia, lebo ju okrem toho, že počúvate, aj chránite.

5. Chráňte ju!

Kvôli žene sa nebojte investovať čas, priestor a peniaze na nejakú pištoľ, nožík alebo granát. Ak nabudúce pôjdete na rande, siahnite po mačete. Potom, keď pôjdete vonku a ona sa bude chcieť maznať, vezmite iniciatívu do svojej mačety! Vytiahnite ju z pošvy a začnite kántriť mravcov! To funguje!


Toľko teda pre vás a nezabudnite byť sami sebou! Teda, mačetovo- práčkoví rytieri!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára