sobota 22. februára 2014

Ako zbaliť chlapa!

Drahé dámy, pozdvihnite svoje oči a vrhnite sa na tento pútavý a veľmi poučný článok. Dozviete sa v ňom ako získať srdce muža. Veruže, pokiaľ použijete navrhované techniky, srdce každého muža bude robiť bum, bum. Alebo aj tsum, tsum. Poďakovať mi môžete tým, že mi zaplatíte lístok na premiéru  tohtoročného veľkého filmu. V tom filme bude vystupovať moja princezna a volá sa Godzilla. Poprosím, keď som taký skromný, nech to bude v rumunčine.

Návod ako si získať srdce i telo muža, popisujem na základe vypracovanej štúdie "Som praktik, lebo posielam kamarátov do bordelu!" (autora pre jeho neuveriteľnú skromnosť žiaľ musím vynechať.)

1. Buďte tajomná

Ako píšu samé legendy vzťahovej literatúry, napríklad Otčim O. Otcov, majú pravdu. Jednoducho, musíte byť tajomná. Nehovoriť mu ani slovo o sebe. My chlapi, sme hrozné holoty. Nejdeme na rande preto, aby sme spoznali ženu. Viete, keď sa povie rande, to je spôsobené tým, že je vysoký dátum pred výplatou a potrebujeme, aby za nás niekto zaplatil pivo. Keďže pri tom pive sa treba o niečom baviť a Linux nie je najvhodnejšia téma, chlap začne rozprávať o svojich radostiach života. V takú dobu ho počúvajte. Najmä, keď vám hovorí o tom, že písal básničku ako zvracal staré mäso, šišky s džemom a výdatný koks z Crosu. Keď sa vás na niečo spýta, nehovorte nič. Nemôžete mu vyzradiť hneď všetko, pretože tajomstvo je pre chlapov hrozne dôležité. Takže stále mu dávajte najavo aká ste nezaujímavá, že vlastne nežijete život, lebo vás unieslo UFO do Zanzibaru, kde nie je interent ani telefónna sieť. Uvidíte, že zažijete nečakané.

2. Bývalí frajeri, aby žiarlil

Predstavte si situáciu. Idete po park a ten chlap sa vás stále dotýka a jeho prsty sa dotknú vašej ruky. V tomto prípade sa zachovjate ako žena zo štúdie mocného praktika. Skrátka a dobre, keď k tomu dôjde, usmejte sa na neho ako zubatá a rieknite sladkým hlasom. " Mám sa stretnúť so svojim bývalým o piatej pri Tescu. Myslíš, že červená spodná bielizeň sa bude hodiť?" V tom čase sa v chlapskom srdci začne diať obrovská revolúcia. Je váš, v tom čase ste spravili krok, že budete spolu chodiť. Nebojte, keď vám ten chlap občas po tom čine rozmláti ústa, nič si z toho nerobte. On len trénuje a skúša sa zmeniť a zlepšiť.

3. Stalking nie je o sledovaní, len ste príliš zvedavá

Poviem vám veľkú pravdu. Žiarlivosť je krásna vec. Niet nič krajšie pre človeka, ako keď príde rozbitý na mraky z práce domov. Sadne si do gauču, oprie sa a vypije si poriadny dúšok čaju. V tom čase už k dokonalému šťastiu chýba len jediné. " Akej ľompe to zas píšeš?" A potom mu kontrolovať telefón, či stihol vymazať smsky s opačným pohlavím! Verte mi, to je hotová sexuálna predohra! Vďaka sociálnym sieťam a social hackingu, internet nám dodáva krásnu vlastnosť. Stalkujte! Už od prvého rande pýtajte od neho heslá na facebook, twitter a všetko ostanté. Staňte sa jeho priateľom na foursquare a keď sa hocikde checkne, píšte mu. Napríklad situácia. Piatok večer a stretne sa asi päť chalanov. Všetci sa checknu, že sú U Ďurka. Vy nebuďte bzdocha, napíšte rovno na foursquare tomu svojmu objektu záujmu: " Prekvapko." A prídite tam! Medzi nami, už od mala som chcel, aby žena môjho srdca prišla do Ďurka a šla tam so mnou na WC! Ktorý chlap by nechcel, aby tá žena o ňom všetko vedela?

4. Hrať sa na dôležitú

Počúvajte ma dobre vy čarovné bytosti! Buďte mrcha, sviňa, hétera a lady of the swamp. Spoznáte sa s nejakým šarmatným mládencom, povedzme so Sivkom-Burkom. Párkrát sa stretente a fakt je to pekné a iskrí to medzi vami. Viete, čo robiť? Ja áno! No, dajte mu najavo, že nie je dôležitý! Skrátka a dobre, po takom niečom, začnite mu hovoriť ako na neho nemáte čas. Že vraj toho máte veľa, vonku prší, svieti slnk. Bojíte sa toho, že mravce urobia revolúciu a zožerú vám diplomovú prácu. Takisto, že sa s ním nestretnete, bo to nie je vedľa žltého metra alebo, že frajer  stalkuje vášho nového kamaráta. Uvidíte, aký budete mať úspech!

5. Chlapom ide len o jedno

Prídite na rande oblečená veľmi stroho. Skrátka a dobre, také plavky alebo tričko s obrovským výstrihom. Alebo vo veľmi úzkej sukni. A keď sa k vám priblíži, pohladkajte ho po stehne a povedzte mu, že chlapom ide iba o jedno. Potom si vezmite tašku a ujdite! Bude vás milovať.


Prosím, kontaktujte ma, pokiaľ budete mať úspech! Je veľmi dôležité zaujímať sa o vaše šťastie! Ach, ja som taký altruista.

1 komentár :

Subscribe To Our Newsletter

Sign Up Now To Get Free Pro Tutorials About Search Engine Optimization, Blogging Guide, Making Money Online, Giveaways and Much More. It's 100% Free!

We Hate Spam! Really, It's terrible and we never do it.

  1. Chcel by som povedať veľké poďakovanie spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som tak rád, že som dnes stretol LAPO, kontaktujte ich e-mailom, ak potrebujete naliehavú pôžičku: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť