pondelok 19. augusta 2013

Hokej

V sobotu 17. augusta roku pána 2013 som navštívil Steel Arenu v Košiciach. Bol som svedkom nevídaného zápasu. Dorastenci Košíc v dajakom turnaji hrali proti Liptovskému Mikulášu. Chlapci sa rozcvičovali na zápas štýlom takým ako slávny krasokorčuliar DarkSlayer1.

Hokej začal tradične, avšak neboli sme svedkovia štátnej hymny. Tak miestny národovec zakričal slová „Ja vi elsker dette landet!“2 V prvej časti hry bola hokejová hra veľmi fundamentálna, hráči pôsobili ako mravce stavajúc si svoje mravenisko. Občas sa ozvali nespokojní diváci, ktorí mali problémy verbálne vyjadriť sa. Preto podaktorí používali citoslovcia a fučali, chrčali, chrapčali a kvičali.

Neviem už v ktorej minúte sa brankár hostí dotkol puku a zrejme myslel na to, aké to je, keď sa zamiluje do dámy, ktorá mu zabudne povedať, že je zadaná a dúfa, že s ňou nechce randiť. (Nie, chce s ňou loviť gazely.)

Keďže brankár stratil hlavu, domáci hokejisti mu vzalli puk a potrestali chybu zamilovanosti. To viete, za lásku sa trpí.

Musím oboznamiť percipientov textu s tým, že hrali bitkári. Vždy sa vylučovalo, hráči sa bili ako pajedníci a neokrôchanci. Dokonca sme boli svedkami faulu a la DarkSlayer3.

Keďže na slovenskom športe je typické prestať v najlepšie (skoro ako v sexe, keď frajerka žiarli, čo?), tak mladí Košičania začali hrať. Liptovský Mikuláš potom vyrovnal.

Už netuším v ktorej tretine to bolo, ale obrana Košíc zaspala. Ja vám neveim, či chlapci mysleli na to, že musia ísť brigadovať v kauflande, ale vďaka ich nepozornosti bolo 1:2.

Domáci chceli prudko vyrovnať, aj sa snažili. Dokonca aj vystrelili. Bola to dobrá strela, ale tak na futbalovú bránku.

Ku konci tretej tretiny prišiel on, môjho srdca šampión, zavrel oči a vystrelil. Bolo 2:2. Košičania strelili ešte ďalšie dva góly a šli svoju výhru osláviť ako mladí kamráti do Ďurka. Ich hrdý otec musel byť na nich hrdý.

Názor fanúšika: Ta ja sa na to môžem...

Názor druhého fanúšika: To hrali asi tak ako, keď ja som písal písomku z dejepisu. Točili sme sa dookola.
1Keďže toto je silno vedecký článok, je potrebné vysvetliť termín. Terminológia slova DarkSlayer vychádza z normy ISO 1987:CH3COOH. DarkSlayer bol slavný krasokorčuliar, korčuľoval za Korčuliarsky klub Šaca-Západ. Korčuoľoval vždy na 19 percent a jeho výkon bol famózny. Vždy sa najprv 4 minúty vykecával a potom predviedol svoj sex na ľade.
2Ukážte mi, že viete používať Google a drahú Wikipediu. Alebo ste len na špinavú robotu?

3Faul a la DarkSlayer je, keď hráč začne robiť striptíz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára