utorok 31. mája 2016

Rok administrátora: telefónny zoznam

telefonát:

2.1.

Ona: Jak to, že to ešte neni?
Ja: mne sa nechcelo.
ona: Cože??????? (po pražsky)
Ja: Neviem, či vreskotom ako makak rheus pri párení získaš inú odpoveď.
ona: Chceš povedať, že si to nespravil?
Ja: Aká intuícia.
Ona: Tak to sprav, ne?
Ja: Ne. Mne sa nechce.
Ona: Nenúť ma ti povedať, že je to tvoja práca. Máš to na starosti ty.
Ja: Ja viem.
Ona: Pozri, každý má svoje povinnosti, pán Magister.
Ja: Pravdaže.
Ona: A ty si ich neplníš. Prečo si to ešte neurobil?
ja: Pozri sa princezná. Niekto má za povinnosť pracovať spravovať servery a niekto má za povinnosť hystericky jačať jak divá sviňa pri orgazme.
Ona: Prestaň ma urážať a sprav to!

zložila telefón.

Telefonát 2.4.

Ona: To si zo mňa robíš srandu? Are you fucking kindleing me?
Ja: Ne, neic tu.
Ona: Jak to, že to ešte neni?
ja: Čo ešte neni?
Ona: Ten zoznam. Už polroka tu čakám na ten zoznam.
Ja: Však si otvor excellovskú tabuľku, daj CTRL+P a ide to.
Ona: Ale ja nie som ajťák! To máš ty robiť! Ty! Iba ty jedziny!
Ja: Ciho buc. Vytlač si to a keď ti dojde papier v tlačiarni, ta naplň!
Ona: Ale to je tvoja zodpovednosť. Ty si administrátor! Ty to máš na starosti.

Ja (myšlienkový pochod). Aha, ja som administrátor. Niečo mi napadlo.

ja: počkaj, hneď to bude.

otvorím si príkazový riadok a píšem:


ssh root@telefonna ustredna
echo pomsta je sladka
init 0

(Inými slovami, napojil som sa na telegónnu ústredňu a vypol som ju.)

Konečne pokoj, leto v poriadku, nikto ma nevyrušuje.

2.9.

Neuveriteľne sa stalo skutočnosťou. Zvoní mi telefón.

Ja: No?
ona: Nevieš čo sa stalo? nevedela som sa ti dovolať. Vraj nejaký DDOS útok, či čo. Už to našťastie spravili.
Ja: Do riti! Dakto zapol tú ústredňu. Ehm. nie neviem. Prečo? Čo si chcela? Zavolať ma na rande?
Ona: S takým šupákom?
Ja: Tak prečo mi voláš?
Ona: Jak to, že to ešte neni? Chcem ten zoznam.
Ja: A ja ťa chcem vidieť v šatách Luskáčika.
Ona: Vytlač mi to!!!!
Ja: Ale čo?
Ona: Však ten zoznam.
Ja: Aký zoznam?
Ona: telefónny zoznam zamestnancov.
Ja: Načo? Však telefóny aj tak nefungovali.
Ona: To nie je tvoja starosť. Urob to a najlepšie, aby to bolo ešte dnes!
Ja: No a nechceš ísť radšej v sobotu do Viedne? Bude tam odpust. Vraj aj pravé žraločie hody.
Ona: Ja chcem ten zoznam!!!

(Dúfam, že ten telefón si neloguje aj zvuky.)

2.12

Zoznam si vytlačila. Stačilo jej požiadať o klávesnicu a urobila by si to sama.

Ja: Takže môžem ten ticket uzavrieť,
Ona: Áno. Ja som taká šťastná. Môžem konečne telefónovať ľuďom.
Ja: To si mohla aj predtým,nie?
Ona: Však som nemala ten zoznam, ty jelito, ty buzogáň, ty nemehlo, ty bulo, kulo, rulo, sulo, wulo! Bodaj by si smrdel ako hadia koža! Bodaj by si mal šarm ako izby v knižkách Balzaca! Bodaj by ťa pes baskervillský zožral!
Ona: Dobre, už to mám. Kolegyňa Kamila má číslo 07215.
Ja: Super. Uži si.
Ona: Keby mi nedvíhala, zavolaj jej ty.
Ja: dobre. A čo mám odkázať?
Ona: Spýtaj sa jej, kedy idú Vtáky v tŕni.
Ja: Prosím?
Ona: Pozerám to, ale nevidela som to celý rok, pretože som nemala telefónny zoznam!!!!
ja: A prečo sa jej neopýtaš osobne? Však sedí s tebou v kancli.
Ona: Pretože tu na to nie je čas!

Silvester: 23:45:00 ZULU

Ona: Spíš?
Ja: Čakám na polnoc.
Ona: Dnes mi nejdú Vtáky v tŕni.
Ja: Krása.
Ona: Volám ti z Viedne a hľadám ťa.
ja: Čo?
Ona: Nie je tu žiaden odpust. Niekto po mne kričí niečo po nemecky.
Ja: Krása. Máš telefónny zoznam, nie?
Ona: niekto ťa oklamal. Tu nie je žiaden odpust. Máš zlé zdroje. Nechceš sa prihlásiť na kurz pre spracovanie informácií?

Ďalej si už nepamätám, lebo borovička začala tiecť prúdom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára