piatok 31. júla 2015

Pracovná

Chcem koniec práce,
cítim sa ako na prednaške zo štatistiky,
ako sa vyvlečiem z tejto šlamastiky?

Už to mám,
zožeriem staré mäso, šišky,
farmy,
toto bude svet mojej novej karmy.

Už hľadám ruské vajíčka,
jed na krysy,
utekám jak z Bohníc
na Kobylisy.

Je mi zle a mám chuť umrieť,
zvraciam na podlahu
a kolegyňa sa ma pýta ako mi je.

No ako asi je,
keď človek zvracia staré desiaty,
svoju prvú vodku,
rožky a tresku.

Už jej to asi
dvadsiaty
krát hovorím.

Ty stará sviňa,
keď zvraciam,
je mi zle.

Bolí ma hlava,
brucho mi ide roztrhnúť
ako tchora v húštine!

Odchádza odo mňa
a ja som smädný ako v pustine.
Som otrok svojej práce
a zvracať mi treba!

Bue! Bue!

Chcem koniec práce
a menej zvracania!
To je moja doba
čakania.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára