sobota 17. mája 2014

Dzešec bodi, co bi mala mac žena mojho šerca. Kedi ja taku stretnem a kopnem do rici totu ľompu, co mam doma a musim s ňou spavac?

Poslednú dobu šicke hutoria o šťastnim živoce. Najmä o tim, abi šicke mali bars dobreho partnera a zda sa im to nemožne. Sluchajce me, vi ceľata. Ja vam povim šicko. Ja znam, že še vam zda, že mac dobreho partnera je nerálne. Znace čom? Bo sce glupe a retardovane a ešči zdehnice, vi šviňe!

Tota doba neni ani tak o tom, že je nerealne dakoho normalneho spoznac, ale skorej o dačim inakšim. Skrátka a dobre, ľudí vecej zaujíma vlastné nešťastie ako normalni život. Uvedomce sebe, že podaktori ľudze miluju ten pocit, kedz možu o sebe bešedovac jake hrozne životi maju. O tim, že ich voľba partnera je vlastne utrpenie. „Och, čom ja taka glupa nalpa, že mušim mac takeho chlopa, co mľaska jak šviňa vof reštauracii a ešči po každim jedle sebe odrihne jak dajaka gazela.“ Abo aj inakši. „Čom ma ten muj neporanta na gauču jak to robia vof knižkoch od Otčima O Otcova abo od totej Evi pošahanej?“

No, odpoveď je jednoducha. Bo ti takeho chceš. Ti miluješ tu drámu, co vitvaraš, abi si ukazala, že co šicko si zvladla. Taže, mila, zlata. Tak ci treba. Základná podstata šťastia neni vof žiadnich tajomstvach abo kľučikoch abo vof dajakej knižke jak najsť toho praveho. To je len o tim, že ľudze, co vitvaraju taku dramu a sťažuju še na toho svojho partnera, su rozmaznane jak 3 ročni Janko. Bo to je tak. Kedz žerem dajaki chleba zo šmľacom a ešči k tomu hurki i papriku a zapijam to alpou, pridze za mnou Janko, že i on take chce. A kedz odrežem mu chleba i hurku, ta še ruci o žem. Čom? Bo on take chce jak ja, ne ine!

A toto, mili ľudze, toto je i u vas. Vi sce tak rozmaznane dobou a take glupoti, co vi povidumujece, to až človek sebe začne olej do žili pichac.

Neška je veľka moda pisac članki v pravidlach. Taže, dzešec bodi, co bi mala mac žena mojho šerca. Kedi ja taku stretnem a kopnem do rici totu ľompu, co mam doma a musim s ňou spavac?

Perši bod: Nepotrebujem od ženi, abi mi kupila každi dzen pivej a abi som mal furt po praci večeru.
Potrebujem od ženi, abi me čekala pred obchodom, kupili si rožki a šalat a išli sebe dac pred tesco jak posledne socki.

Druhi bod: Nepotrebujem od ženi, abi som sa s ňou chvaill pred svojimi kamaratmi.
Potrebujem od ženi, abi so mnou začala vitvarac taki tip kamaratstva, že jej budem doverovac.

Treci bod: Nepotrebujem od ženi, abi si každe viročie kupovala dajaku šumnu spodnu bielizeň.
Potrebujem od ženi, abi si so mnou vitvarala sviatki a viročia, kedz še daco mimoriadne udeje.

Štvarti bod: Nepotrebujem dámu, co še budze hlasic na každu dietu a starac še o svoju postavu, abi šicke vidzeli jaka je šumna.
Potrebujem dámu, co mi sama navrhne. „Sluchaj, co tak sebe kupic vino a isc še do parku zdruzgac jak dajake paviani!“

Piati bod: Nepotrebujem ženu, co mi budze dokazovac aka je skúsená a keľo veľo toho ma už za sebou.
Potrebujem dámu, co sebe uvedomi, jak veľo ju toho čeka so mnou.

Šiesti bod: Nepotrebujem so ženskou rozoberac hlubokointelektualne debati.
Potrebujem si s ňou večer šednuc na ric a bavic še o tim, co mi robil, kedz mi ešči chutili mravce.

Siedmi bod: Nepotrebujem ženu, co na Vianoce še me budze pitac, co mi ma kupic.
Potrebujem ženu, co mi povi: „Drahi moj, sluchaj! Si zli jak čort a ja na tebe zapomla. Ale ta tu maš aspoň horalku, bo ja vim dobre, že ju ľubiš.“

Osmi bod: Nepotrebujem ženu, co me budze predbiehať, že jaka je mudra a vie toho vecej jak ja.
Inteligentni človek sebe nepotrebuje dokazovac aki je pred druhimi. Skorej bi bolo prijemne odhaľovať na sebe chibi a žiť zos nimi.

Deviati bod: Nepotrebujem ženu do postele, co budze extra vikonna a poznac milion poloh.
Potrebujem ženu, co, kedz še s ňou začnem bozkavac, tak sa ťukneme zubami a furt večar si na to spomenieme.

Desiati bod: Nepotrebujem kucharku, upratovačku a pračku. To šicko znam i ja.
Potrebujem taku, co sebe furt vof sobotu šedneme a budzeme bavic: Meno, mesto, zviera, vec.


Ibaže toto asi ani netreba písať. Jednoducho, po čosi podobnom túži hocikto, kto je normálny a slušný. Ale vy nie ste slušní ľudia, vy ste také svine, čo potrebujú vzbudzovať a každého obťažovať svojou životnou prehrou. Viete, drahí ľudia. Sami si za to môžete a tak si lížte tú svoju hnusnú smotanu! A ešte niečo vám k tomu napíšem. Viete prečo sa topíte v takých sračkách? Lebo na viac nemáte. Dobre vám tak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára