piatok 7. apríla 2017

Jeden zaujimavy personalista

personalista: mate skvely zivotopis, uzasne! ste genialny kandidat
ja: ale ja nemam zaujem menit pracu.
personalista: poprosim telefonne cislo.
ja: ako som povedal, stracate nado mnou cas...ja nemam zaujem menit pracu. Som smece.
personalista: Viete, informaciu o firme, kde by ste pracovali, vam nemozeme poskytnut. To, az keby ste slubili, ze tam pojdete na pohovor.
ja: Ale ved ja nemam zaujem.
personalista: takze Java programator? Aku mate skusenost? 3 roky?
ja: Ja ani neviem Javu do Windowsu nainstalovat.
personalista: A co napriklad SQL?
ja: tam som totalna lama. Vzdy pri drop all databases na mna kricia.  //to znamena, ze zmaze vsetky databaze, pokial to vobec funguje//
Personalista: vyborne, takze si pisem pokrocily.
ja: Asi to ukoncime. Dovidenia.


o 2 mesiace opat email

personalista: ta co?
ja: ta nic.
personalista: mam pre Vas pracovnu ponuku.
ja: naozaj nemam zaujem menit pracu.
personalista: Ide o firmu IBM. Je to senior C developer.
Ja: ja neviem ani hello world v C napisat.
personalista: Preco sa tolko podcenujete?
ja: ja sa nepodcenujem. ja len vravim, ze nemam zaujem.
personalista: Preco vlastne chcete zmenit pracu?

Slucka a opona

2 komentáre :

Subscribe To Our Newsletter

Sign Up Now To Get Free Pro Tutorials About Search Engine Optimization, Blogging Guide, Making Money Online, Giveaways and Much More. It's 100% Free!

We Hate Spam! Really, It's terrible and we never do it.

  1. Dobrý deň, dámy a páni.
    Moje meno je Susan Benson, som požičiavateľ pôžičiek a tiež finančný konzultant. Ak potrebujete finančnú stabilitu, som tou pravou osobou, ktorú môžete kontaktovať, nielen požičiavam peniaze, ale aj každému poskytujem finančné poradenstvo. Mojou najvyššou prioritou je vaša finančná stabilita, neváhajte ma informovať a ja budem k vašim službám 24 hodín.

    Ak naliehavo potrebujete finančné posilnenie, som tou pravou osobou, ktorú môžete kontaktovať, poskytujem všetky druhy pôžičiek, či už ide o osobný úver, komerčné pôžičky alebo potrebujete pôžičku z akýchkoľvek iných dôvodov, odporučím vám kontaktovať môj firma prostredníctvom e-mailu: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com alebo napíšte mi správu priamo na WhatsApp cez: +447903159998} a okamžite dostanete odpoveď.

    Moja firma je komplexná spoločnosť poskytujúca finančné služby, ktorá sa zaviazala pomôcť vám zlepšiť váš dlhodobý finančný úspech.

    Funkcie a výhody;
    ✓ O úver môžete požiadať kedykoľvek a kdekoľvek.
    ✓ Môžete si požičať od 1 000 do 20 miliónov EUR.
    ✓ Získajte pôžičku do 24 hodín.
    ✓ Značná úroková sadzba 3,0%.
    ✓ Máte možnosť zvoliť si dátum splatnosti, a to buď týždenne, mesačne alebo ročne po dobu 1-30 rokov.
    ✓ Jednoduchá online aplikácia.
    ✓ Prispôsobené poradenstvo a odborné znalosti.
    √ Finančné poradenstvo.

    Bolo pre vás také ťažké získať pôžičku od miestnych bánk alebo iných finančných inštitúcií? A obávali ste sa, že nebudete môcť získať pôžičku? už sa nemusíte báť, pretože moja spoločnosť pomohla mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktoré čelia finančným problémom na celom svete. Keď sa u nás uchádzate, žiadate u dôveryhodnej spoločnosti, ktorá sa stará o vaše potreby financovania. O celý proces sa postaráte.

    Ak chcete získať ďalšie informácie o našej ponuke pôžičiek, láskavo nám pošlite svoju žiadosť o úver prostredníctvom:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Pokiaľ ide o financovanie, práve teraz sme tou najlepšou možnosťou. Nerobte chybu, že nás ignorujete, kontaktujte nás a začnite.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, dámy a páni.
    Moje meno je Susan Benson, som požičiavateľ pôžičiek a tiež finančný konzultant. Ak potrebujete finančnú pomoc, som tou pravou osobou, ktorú môžete kontaktovať, každému tiež poskytnem finančné poradenstvo. Mojou najvyššou prioritou je vaša finančná stabilita, neváhajte ma informovať a ja vám budem slúžiť.

    Akútne potrebujete finančné posilnenie, odporučím vám kontaktovať moju spoločnosť. Poskytujeme všetky druhy úverových služieb. Môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com alebo napíšte mi správu priamo na WhatsApp cez: +447903159998 a okamžite dostanete odpoveď.

    Sme komplexná spoločnosť poskytujúca finančné služby a sme odhodlaní pomôcť vám zlepšiť vaše dlhodobé a krátkodobé finančné ciele.

    Funkcie a výhody;
    * O úver môžete požiadať kedykoľvek a kdekoľvek.
    * Môžete si požičať až 20 miliónov eur.
    * Dostaňte pôžičku do 24 hodín.
    * Značná úroková sadzba 3,0%.
    * Máte možnosť zvoliť si dátum splatnosti, a to buď týždenne,
       mesačne alebo ročne po dobu 1-30 rokov.
    * Jednoduchá online aplikácia.
    * Prispôsobené poradenstvo a odborné znalosti.
    * Finančné poradenstvo.

    a; Ak je pre vás ťažké získať pôžičku od miestnych bánk alebo iných finančných ústavov, z dôvodov, ktoré sú pre vás najlepšie známe, napíšte nám, pomôžeme vám s pôžičkou. Pomohli sme mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktoré čelia finančným problémom na celom svete. Keď sa u nás uchádzate, žiadate u dôveryhodnej spoločnosti, ktorá sa stará o vaše potreby financovania. O celý proces sa postaráte.

    Ak chcete získať ďalšie informácie o našej ponuke pôžičiek, láskavo nám pošlite svoju žiadosť o úver prostredníctvom:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com OR;
    WhatsApp: +447903159998

    Pokiaľ ide o požičiavanie peňazí a finančné poradenstvo, sme tou najlepšou spoločnosťou, na ktorú sa môžete obrátiť práve teraz. Nerobte chybu, že nás ignorujete, kontaktujte nás a začnite.

    OdpovedaťOdstrániť