utorok 9. júna 2015

Pred obedom



Hryziem do stola,
zuby ma bolia.
A v kuchyni už aj kačku
solia.

Zožral by som kačku,
knedlíky a k tomu tmavé pivo.
Och ako mi je clivo.

Tá chrumkavá kačka,
keď človek kusne do kosti.
Amok ma chytá od zlosti,

pretože namiesto toho máme
zobákový guláš.

Vrabec a sýkorka si verne žili,
potom ich zabili.
Len preto, aby do toho mohli nasypať múku,
ktovie akú ešte smradľavú ruku

a nám to servírovať jak tatarský biftek.

Ale ja chcem kačku,
slané škvarky a peceň voňavého chleba.
Budem tučný jak vydra,
ale tak mi treba.

Chcem škvarky, vôňu šmaľcu,
cibule a divej svine.
Toto všetko chcem zažiť
pri bozkávaní v kine.

A dať si vianočné kolekcie,
všetky z vianočného stromčeku,
ktorý visí v izbe
od roku 1970.

Veselé Vianoce,
občania!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára