utorok 21. októbra 2014

O karčmoch

Ja už dluho nepisal totim narečim. Znace jake je? Ta bars dobre! Bo to je take narečie, že každi mu rozumi. Iba tote bars paskudne jaziki tomu nerozumeju. Bo su glupe a pospletane. Ale taki naj idu do rici. Neška vam daco povim o karčmoch. Bo karčmi bars dobre idu do totej problematiki. Karčma je šicko dobre. Lepšejše jak karčma je lem ušmivajuce še dzifče.

Šicke sme už buli u karčmi. Čom? Ta bo nemace dzešec roki. Ja vam poviem zopar pribehov zos karčmi.

Pes

Raz mi bul kusok od Vranova. Chlop išol z karčmi a čul jak pes breše. Rumazgal toten pes, bo pijaci mu nedali zdihac. Chlop nevtrimol toten vreskot a bešedoval mu, že naj budze už ciho.

Chlop: Buc už cicho!
Pes brešal jak šaleni jak kebi ho rezali.
Chlop: Šak buc cicho, bo ce zabijem, ti šviňo!

Pes ešči vecej brechal, jak kebi ho išlo porantaca na dvorku.

Chlop: Šak už scihni ti paskuda! Bo ja vitarhnem kapuru a rucim ci ju do ksichtu!

Pes začal skakac na kapuru. Chlop odrucel kabat dakdzej do jarku. Vištveral še na kapuru a išol zo psom. „Dze ši?“ Pes nechapal, kera bije a začal skučac. Chlop išol do budi, vžal harčok a ucekal jak šaleni za psom. Obaja še tak unavili, že zaspali spolu jak svorní milenci.

Erotická linka

Raz mi bul dakdzej kusok od Trebišova a Sečovcoch. Išli sme do karčmi a co še nestalo. Samozrejme, to co dumece. Ľudze do seba duli jedno pol deco za druhim. Kedz sebe vipili, dostali napad.

Jeden: Chlopi, ja mam taku chuť na sex.
Druhi: Ta i ja, ale co budzeme robic!
Treci: Neznam.
Jeden: A ja bi chcel totu Manuelu zos televizora.
Druhi: Ale šak toto...automati, neda še dajake dzifče stadzi vihrac?
Treci: Ta co ši chori na pečenku? Šak stamadzi lem peňeži idu.
Druhi: Ale ta naco nam peňeži!
Jeden: Šak pravda. Peňeži su lem tomu, co chce lokac palenku.
Treci: Šak mi.

A dakdzej našli inzerat na dajake dzifče.

Zavolali šidzem, šidzem, zavolam a pridzem.

Zdvihla im to dajaka staršia pani.

Baba: Kdo volá? (tak dvihala telefon.)
Chlopi: Ta chlopi u karčmi.
Baba: Še pitam, kdo vola!
Chlopi: Šak mi! Ďula, Feri a Janči! Toti od cintera.
Baba: Co? Vi idzece zos cintera?
Chlopi: Ne, mi chceme tebe.
Baba: Co sce šalene? Šak ja ešči nechcem umrec. Až taka stara ne som.
Chlopi: Mi chceme daco inakši.
Baba: A co? Chleba zo šmaľcom?
Chlopi: Ne. Sex!

Baba še prežehnala, jak kebi toto slovo jakživ nečula.

Baba: Co sce šalene? Odo mne? Šak ja mam das dzevedzešat roki!
Chlopi: Co ši šalena?
Baba: Ja? Vi druci!
Chlopi: Ale ta tu tvoje čislo.

Športovci

Bul mi raz vof Košicoch, vof Poľove. Baveli zapas zos Nižnu Mišľu. Perši polčas skončil 0:0 a šicke u karčmi.

Ďula zos Poľova: Ta to bars plano piska toten zapas.
Feri zos Mišli: Čom?
Ďula: Šak toten vaš brankar fauloval.
Feri: Co ši dzeci požrel?
Ďula: Ja vizdel. Išol mu po nohoch jak dajaki žralok.
Feri: Ale šak še ho ani nedotkol.
Ďula: Šak kopol ho do nohi a on už ani behac nevladze. Bizomne po zapase odidze na Aro a tam zdehne.
Feri: Ta ti teda spletaš glupocini. Ši ožrati jak praše!
Ďula: A ti si škaredi jak cesta do roboti! Ja še z toho vispim, ale ti ne.
Feri: A co to za ihrisko mace? Šak to sce kompere pred tim tu sadili? Či co to bulo predtim? Garaž pre traktori?
Ďula: Šak sumne je!
Feri: Hej a tote dziri? Šak to tam mace patkane, či ki gutu?
Ďula: A vi co mace? Old Trafford u Mišli?
Feri: Ta skoro! U nas še i perša liga bavela.
Ďula: Hej, ale po zapase u karčmi.

Skončila prestávka a zápas pre Poľov 1:0. Vof ošemdzešatej dzeviatej minuce dal gol zos penalti. Ďula i Feri še zas zobačili.

Ďula: Ta co? Sluchaj, nebavili sce plano.
Feri: Ta ne, len tak, jak pňaci.
Ďula: Ale sme kamaci. Hik.
Feri: Ta ne. Hik.

Nabuduce dodam dalšie.


Sledujce me i na facebooku, buďce take dobre!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára